သူမ

Friday, November 7, 2008


သူမနဲ႕ ဘယ္လိုပတ္သက္လဲ…
ကၽြန္ေတာ္မသိပါ… သူမနဲ႔စေတြ႔တဲ့ ေန႔တုန္းကလည္း မိုးမရြာပါ… ေနလည္းမပူပါ… သူမ်ားတကာေျပာတဲ့ ဘာသာယာၾကည္နဴးဖြယ္ရာသီဥတုမွ မရွိပါ…။ ေန႔တိုင္းေတြ႔ေနက် အျဖဴေရာင္နံရံတစ္ခုသာ ကၽြန္ေတာ့္ေရွ႕မွာရွိေနပါသည္…။ ထိုနံရံ၏ေရွ႕ရွိကြန္ျပဴတာထဲတြင္ေတာ့ မုန္တိုင္းခက္ထန္ေနခဲ့ေလသည္…။ ထိုမုန္တိုင္းၾကားထဲတြင္ သူမကိုေတြ႔လိုက္ရသည္…။ သူမကၽြန္ေတာ့္ကို သူငယ္ခ်င္းအျဖစ္လက္ခံရန္ကၽြန္ေတာ္ခပ္ျမန္ျမန္ပဲ လွဳပ္ရွားလိုက္သည္…။ ခဏေလာက္ေနေတာ့… “အဟမ္း အဟမ္း”…။ ကၽြန္ေတာ္ အလ်င္အျမန္ မ်က္ႏွာခ်ိဳေသြးလိုက္ပါသည္… “ဟဲဟဲ”…။ ဤသို႔ျဖင့္အစျပဳခဲ့ပါသည္…။
သူမအေပၚ ထင္ျမင္ခ်က္
သူမကို ကၽြန္ေတာ္စေတြ႔ေတြ႔ျခင္း ကဗ်ာသမားေလးတစ္ေယာက္ဟု မွတ္လိုက္ပါသည္…။ အစကေတာ့ သူမထံမွ ပန္းေတြသြားသြားခိုးခဲ့ပါသည္…။ မ်ိဳးစံုေသာင္းက်န္းခဲ့ပါသည္…။ သို႔ေသာ္သူမက သည္းခံခြင့္လြတ္စိတ္ရွိသည္…။ ကၽြန္ေတာ္ေသာင္းက်န္းသမွ် ကၽြန္ေတာ့္ဆီမွ ပုလင္းလြတ္မ်ားကိုသာ ေရာင္းစားခဲ့ေလသည္…။
အမွတ္တရအျဖစ္ဆုံး သူလုပ္ေပးခဲ့ဖူးတာ နဲ႔ေျပာခဲ့တဲ႔စကား
တခါက သူမ ကၽြန္ေတာ္မတတ္ေသာ ကိစၥတစ္ခုကုိ ကၽြန္ေတာ့္ဆီလာ အကူအညီေတာင္းခဲ့ဖူးသည္…။ ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ စိတ္ပါလက္ပါကူညီခဲ့သည္…။ သို႔ရာတြင္ကၽြန္ေတာ္မတတ္ေသာ ကိစၥျဖစ္ေနသျဖင့္ ကၽြန္ေတာ့လက္ထဲ ေမ်ာက္သံုးေကာင္သာ အဖတ္တင္က်န္ရစ္ေလသည္…။ ကၽြန္ေတာ္ စိတ္မေကာင္းရံုကလြဲ၍ ဘာမွမတတ္နိဳင္ပါ… သူမကေတာ့ ထံုးစံအတိုင္း ခြင့္လႊတ္ခဲ့ပါသည္…။ တေန႔ေတာ့ ကၽြန္ေတာ္သူ႔ကုိေမးသည္…။ “ကုိယ့္ကို တစ္ခုခုေလာက္ေျပာပါလားဟင္” … အဲဒီေတာ့ သူမက ဇေဝဇဝါမျဖစ္ပါ… “ဘာေျပာရမွာလဲ” ဟုျပန္ေျပာခဲ့သည္…။ ဟုတ္ပါသည္ ကၽြန္ေတာ္ဘာေမးမွန္း ကၽြန္ေတာ္လဲမသိပါ…
သူသာ ကၽြန္ေတာ္ခ်စ္သူ ျဖစ္လာခဲ့ရင္ နဲ႔ သူဘာေတြ ေျပာင္းလဲရမလဲ
ထို႔ေၾကာင့္ကၽြန္ေတာ္ သူမကုိ ကၽြန္ေတာ့္ခ်စ္သူအျဖစ္စိတ္ကူးယဥ္ခဲ့ေလသည္…။ ကၽြန္ေတာ္ကုိယ္တိုင္တြင္ ဖိတ္စာတျခမ္းရည္းစား ငုတ္တုတ္ရွိေနတာကို ေမ့သြားသျဖင့္ သတိျပန္ရလာေသာအခါ ကၽြန္ေတာ့္ကုိ ကၽြန္ေတာ္ကန္ေတာ္ၾကီးထဲတြင္ ဘီယာပုလင္းကိုင္လ်က္သားေတြ႔ရပါသည္…။ ျပီးျပည့္စံုေသာ သူမအတြက္ဘာမွ ေျပာင္းလဲစရာမလိုေသာေၾကာင့္ မသိျခင္းမ်ားသာ ေဘာင္ခတ္ခဲ့ပါသည္…။
ထို႔ေၾကာင့္ ရန္သူအျဖစ္ျမန္ျမန္ျပန္ခိုင္းလိုက္ပါသည္…။ သူမႏွင့္ကၽြန္ေတာ္ ရန္သူျဖစ္စရာအေၾကာင္းမရွိပါ…။

သူမအတြက္ ဆႏၵအရွိဆုံး လုပ္ေပးခ်င္တာေလး
သူမအတြက္ဘာမဆိုလုပ္ေပးခ်င္ေသာ ေစတနာေရစီးကမ္းျပိဳမ်ားသည္… လူခ်င္းမျမင္ဖူးသည့္ လိုအပ္ခ်က္တမံေၾကာင့္ ေညာင္ဦးကမ္းပါးေလာက္မျပိဳခဲ့တာေသခ်ာပါသည္…။ အခြင့္ရရင္ေတာ့ ေမးၾကည့္ျပီး ျပိဳဆင္းခ်င္ေသးသည္…။
သူ႕အေပၚ ျခံဳျပီးသုံးသပ္ၾကည့္ရင္
ဘာပဲျဖစ္ျဖစ္ ဒီလိုညီမမ်ိဳးေကာက္ရသည့္အတြက္ ဝမ္းသာပါသည္…။
ကၽြန္ေတာ္ပတ္၀န္းက်င္ရဲ႕ ထင္ျမင္ခ်က္ကို ဘာမွမေျပာပါ… ဘာေတြထင္ျမင္ၾကလဲဆိုတာလည္း စိတ္မဝင္စားပါ… ကၽြန္ေတာ္စိတ္ဝင္စားတာက ဘီယာတစ္ပုလင္း၏ Optimal ညေနခင္းသာျဖစ္ပါသည္…။ ထို ကာရိုက္တာကိုပင္ ကိုယ့္ဟာကုိေက်နပ္မိသည္…။ ထို႔ေနာက္ ကၽြန္ေတာ္မုန္းတီးစြာ ပ်င္းရိပါမည္…။ ေလာေလာဆယ္ Van Henlen မျဖစ္ခင္ ေမာင္အန္ဒီျဖစ္ရတာကို ေၾကနပ္ပါေသးသည္…။ ထို႔ေနာက္ခ်စ္ခင္ဂရုစိုက္သူအားလံုးကုိ ေက်းဇူးတင္လက္ျပ၍ ဖုတ္ဖက္ခါကာ ထြက္မသြားနိဳင္ေသးပါဟု ေျပာခ်င္ပါသည္…။

ကဲ ပန္းခင္းေလးေရ... ျပီးျပီခင္ဗ်... လူကဘိုင္လဲက် ေကာ္ကလဲမေကာင္းဆိုေတာ့ ဒီ Tag ပို႔စ္ေလးရယ္ ေမြးေန႔လက္ေဆာင္ရယ္ေရာျပီးပဲ ေပးလိုက္နိဳင္တယ္... Happy Birthday ညီမေတာ္ေရ... တစ္သက္လံုး စိတ္ခ်မ္းသာကိုယ္ခ်မ္းသာ ရွိပါေစသတည္း...။

2 မွတ္ခ်က္:

ပန္းခင္းေလး said...

အစ္ကိုေတာ္ေရ ဘာပဲေၿပာေၿပာ
ဒီေမြးေန ့လက္ေဆာင္ေလးကို ညီမေတာ္
၀မ္းေၿမာက္၀မ္းသာလက္ခံသြားပါတယ္
ပုလင္းခြံေတြအတြက္ေရာ
ေမ်ာင္သံုးေကာင္အတြက္ပါ
ေက်းဇူးတင္တယ္ေနာ္
အစ္ကိုေတာ္
ၿဖစ္ခ်င္တဲ ့ဆႏၵနဲ ့ဘ၀ တစ္ထပ္တည္းက်ႏိုင္ပါေစ
လို ့ဆုေတာင္းလွ်က္

ညီမေတာ္

ပန္းခင္းေလး

Pinkgold said...

အေရးအသား ေကာင္းလိုက္တာေနာ္...

  © Blogger template Newspaper by Ourblogtemplates.com 2008

Back to TOP